وزیردفاع: نیروهای مسلح از این پس ارتباط باکیفیت‌ تر و با سرعت بیشتری خواهند داشت

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

امیر حاتمی با بیان اینکه راه‌اندازی این خط تولید به عنوان یک حرکت فناورانه در شرایط جهانی کنونی و تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار به عنوان یک سمبل قدرت‌آفرینی و بازدارنده شناخته می‌شود، گفت: این دستاورد عظیم ملی نه‌تنها نیاز نیرو‌های مسلح و سایر بخش‌های کشور را برطرف می‌کند، بلکه جمهوری اسلامی ایران را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک سازنده و صادرکننده برجسته محصولات پیشرفته با تکیه برتوان داخلی به جهانیان معرفی می‌کند.

وی با بیان اشتغال حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه گفت: خط تولید محصولات الکترونیکی علاوه بر اشتغالزایی از خروج ۱۰ میلیون دلار ارز به طور میانگین در سال جلوگیری و صرفه‌جویی خواهد شد.

وزیر دفاع تصریح کرد: با راه‌اندازی این خط تولید قادر خواهیم بود تمام نیاز‌های ارتباطی نیرو‌های مسلح را تولید و به موقع واگذار کنیم و در نهایت افزایش توان عملیاتی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء دهیم.

امیر حاتمی با بیان اینکه قابلیت کنترل قطعات الکترونیکی از هر حیث قبل از مونتاژ دراین مجموعه فراهم شده است، تصریح کرد: مجموعه صا ایران هم‌اکنون  قادر است انواع محصولات الکترونیکی در حوزه ملی و کشوری را تولید کند.



برچسب‌ها: آسمانی ها,وزارت,دفاع,امیر,حاتمی

تاريخ : شنبه 13 دی 1399 | 13:2 | نویسنده : سعید علوی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • مرگ چت